dinsdag 6 december 2011

Golden girl


Ik maakte vorig jaar een ballonrokje met dit gouden satijnen stofje als voeringstof. Toen vond ik het stofje eigenlijk al een beetje te mooi voor een voering... Nu Lena en Mirte goud als één van hun lievelingskleuren beschouwen kreeg ik wat ideetjes voor een gouden kleedje of rokje.

Voor Lena maakte ik dit rokje voor haar verjaardag. Gisteren werd ze immers al zes jaar! Het is een heel eenvoudig modelletje met een ruche erop gestikt.
Stilstaan voor een foto was geen optie gisteren :-)

Voor Mirte heb ik een kleedje in gedachten ... gelukkig heb ik nog twee weken voor ook zij jarig is.

3 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera voor de jarige en wat een feestelijk rokje! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! En zeer begrijpelijk dat ze in zo'n feestelijk rokje niet kan blijven stilstaan! Zon'n rokje vraagt gewoon voor een feestje!

    groetjes Elke

    PS de naampjes voor het feest worden binnenkort gepost ;-)

    BeantwoordenVerwijderen