vrijdag 24 juni 2011

Jules telt af ...

Nog vier dagen school en dan begint de grote vakantie!

Jules heeft alvast een nieuwe vakantietenue gekregen :
Ik paste het patroontje van de pyjama een beetje aan en voorzag hem van een nieuwe short en hawaïhemdje. Om helemaal in vakantiesfeer te komen haakte ik ook nog een bloemenslinger. De beschrijving voor die bloemenslinger ben ik eens op tinternet tegengekomen, vraag me niet meer waar. Ik maakte ook nog een badhanddoek om mee naar het strand te nemen. Toen Lena die zag maakte ze me onmiddellijk attent op een foutje: hij was te klein, " want mama een handdoek is toch altijd groter dan onszelf? " Ja, dat is bij mij al even geleden dat dat zo was, dat was ik even vergeten :-)
Van de handdoek geen foto beschikbaar, Jules heeft hem al onmiddellijk uitgeleend denk ik, want hij was vanmorgen in de klas al foetsie :-)

Mijn eerste bloemenslinger werd door Mirte onmiddellijk in beslag genomen en siert nu de hals van haar rots in de branding Dora.

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Onze lukas heeft ook zo'n groene sponsen short, wat zou hij fier zijn moest de jules in zijn klas net dezelfde broek hebben als hij;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik Jules nog eens te pakken krijg.. naai ik hem vast en zeker ook een nieuwe outfit!! haha...super***

    BeantwoordenVerwijderen