zaterdag 4 december 2010

PIF

Geduld loont ...


Een tijd geleden vlogen de Pif's je rond de oren als je wat rondneusde in blogland. Met een klein hartje reageerde ik toen op de Pif van Miss Patee. Een cadeautje krijgen, ja dat zag ik natuurlijk wel zitten... maar wat zou ik in hemelsnaam zelf kunnen maken... Maar ik besloot mijn kans te wagen en wat ik zou maken, dat zouden zorgen voor later zijn. En nu is het dus zover!

Miss Patee heeft voor mij een superleuke tas gemaakt. Ik vind hem echt heel mooi en heb er ook van anderen al veel complimentjes over gekregen! Bedankt Kathleen!
Het is een grote tas, maar dat vind ik goed want die zeul ik momenteel het liefst mee. Nadeel van zo'n grote tas is, jawel, dat je soms niet alles onmiddellijk terugvind in die tas. Zo ben ik vorige week mijn sleutels twee dagen kwijt geweest, en jawel, die zaten dus in die handtas! Ik had er wel in gekeken en met mijn hand eens onderaan de tas gevoeld en geluisterd of ik ze niet kon horen ... maar niets te vinden... Twee dagen later ga ik nietsvermoedend met mijn hand de tas in en toen had ik plots mijn sleutels vast ! Kleine zakjes in een tas zijn voor mij geen oplossing want die gebruik ik toch niet. :-)

Als dankbaarheid voor die leuke tas, zal ik dus nu geheel volgens het PIF-principe drie andere mensen blijmaken met iets zelfgemaakt.

Heb je dus zin om een cadeautje te krijgen en wil je daarna dan ook zelf drie mensen blijmaken met iets zelfgemaakts? Grijp uw kans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten