donderdag 23 december 2010

Engel



Een popje naar een patroon gevonden op haar lijst.
Nu nog zorgen dat het onder de juiste kerstboom terecht komt...

Nu we toch in kerstsfeer zijn wil ik jullie allemaal warme, gezellige feestdagen toewensen en een heel gelukkig 2011.

Het is ongelooflijk hoeveel mensen ik het voorbije jaar heb leren kennen via mijn blog en het Leuvens Stiksel. Het is fijn om mensen te kennen die met dezelfde naai- of creatieve microbe rondlopen en begrijpen wat het is om verliefd te worden op een stofje. Bedankt allemaal, voor de inspiratie, gedeelde kriebels en dat er nog veel moois vanonder onze naaimachine mag komen in 2011 !

En natuurlijk ook allerbeste wensen aan die mensen die 'microbevrij' zijn. Ook aan jullie vriendschap hecht ik veel belang hoor! :-)

1 opmerking:

  1. De naaimicrobe heb ik nog niet overgenomen. Is ook wat moeilijk met twee linkerhanden. ;-)

    Tof engeltje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen