woensdag 10 november 2010

Jeugdsentiment


Enkele dagen geleden wilde ik kleren voor Lena uit de kast halen en toen kwam ik tot de constatie dat het kind eigenlijk nog wel wat extra rokjes kon gebruiken ...

Ik had in mijn kast nog een kreukelribvelours te wachten. En dat rokje, dat zou een ballonrokje worden.

Een ballonrokje is voor mij puur jeugdsentiment. Mijn moeder maakte er vroeger voor ons ook en die werden tot op de draad versleten.

Nu is het hopen dat Lena het even graag zal dragen als haar mama vroeger.

Het modelletje komt uit de Ottobre Herfst 2010. Ik nam het rokje gisteren mee naar Het Leuvens Stiksel en daar liep er 't een en 't ander mis ... Dank aan Madam Patee en Esther om hun hoofd mee te breken over wat er nu juist verkeerd zat. Ik kan niet uitleggen wat ik juist verkeerd had gedaan; het komt erop neer dat alles juist aan mekaar gestikt leek maar dat het toch niet klopte. Begrijp je?? :-)

Na véél en diep nadenken en uitproberen zijn we er toch uitgeraakt en vandaag heb ik het rokje afgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten