zondag 26 september 2010

Getikt



Ik ben, euh werd getikt door Marijke van Zelfgemaakte Kleertjes.

Tijd dus om wat over mezelf te vertellen:

Vier dingen die ik altijd in mijn tas heb:

- Mijn portemonnee: soms zonder geld erin, ik vergeet soms dat er nog winkels bestaan waar je niet met bancontact kan betalen.
- Sleutels
- Deodorant
- Een hele hoop rekeningskes van de supermarkt die in mijn handtas blijven rondreizen tot ik eens 'grote kuis' houd.

Vier dingen in mijn bureaula:

Een bureaula heb ik niet. Wel een tafel die meestal vol naaispullen ligt en enkele schuiven in het dressoir. Maar ik ga niet beginnen opsommen wat daar allemaal inligt.

Vier favoriete dingen in mijn slaapkamer:

Daar zal ik met mijn man Bert eens een babbelke over doen. Geen bed- en badgeheimen hier.

4 dingen die je altijd al hebt willen doen/nog zou willen doen:

- met een luchtballon meevaren, spijtig dat het zo duur is.
- leren patroontekenen, om zelf patronen te kunnen aanpassen en wie weet zelfs ooit zelf
ontwerpen ...
- contrabas spelen. Ik zou willen dat kon, maar liefst van de ene dag op de andere. Het hele leerproces houd me tegen :-)
- de lotto winnen, maar zolang ik niet meespeel blijven mijn kansen nihil

4 dingen die jullie nog niet van mij weten

- ik heb 1 jongere zus
- ik ben maatschappelijk assistent van opleiding. Momenteel ben ik een bewuste thuisblijfmama.
- ik heb schoenmaat 42 en dat is vaak héél frustrerend als ik nieuwe schoenen wil kopen
- ook mijn kledingmaat is groter dan ik zou willen, maar in tegenstelling tot mijn schoenmaat valt daar wel aan te werken, alleen loopt dat momenteel weer niet van een leien
dakje ...

En dan 'tik' ik nu graag enkele mensen, die ook naar het Leuvens Stiksel komen, maar die ik daar eigenlijk nog niet echt beter heb leren kennen :

Pernel
Ilse
Bag of Joe
Happyenrose

3 opmerkingen:

  1. Das gene tik, das een een heel klets! Vandaag maak ik huiswerk voor school morgen dat van jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel en ik heb m'n best gedaan. leuk idee trouwens om elkaar wat beter te leren kennen ik heb dat stokje ook over genomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voilà, een beetje meer info over mijzelf. Tot dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen