vrijdag 21 mei 2010

Geitjes






Sinds vorige weekend hebben we in de wei naast onze tuin drie dwerggeitjes lopen. Ze zijn al erg tam en de kindjes zijn er helemaal weg van ... Ons Lena ontpopt zich tot een echt dierenmoederke, echt leuk om zien.

Op naaivlak valt er hier weinig te vertellen. Niet dat ik niet aan het naaien ben, zeker niet! Maar het zijn allemaal cadeautjes, waarover ik hier nog niet kan vertellen, je weet nooit wie er allemaal meeleest. Oa een mooi kleedje in dat petit pan stofje dat ik bij de handtas gebruikt heb ... maar ik moet zwijgen ... en dat is héél moeilijk :-)

4 opmerkingen:

  1. Ze houden zeker echt van dieren! Leuk hoor,geitjes zo dichtbij huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweede foto is zooooo schattig!! En wat zijn ze mooi in hun kleertjes! Het kleedje dat je mee had naar Het Stiksel is trouwens echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zo in 't zonneke! En leuk dat ze assorti-kleertjes hebben, maar toch niet exact hetzelfde, dat vind ik ook best zo.

    BeantwoordenVerwijderen