donderdag 25 maart 2010

Genieten

Vanmorgen met drie generaties op stap: dochter, ikzelf en oma. Nieuwe schoentjes gekocht voor de kindjes. Mirte heeft de verkoopsters in de winkel daar volledig rond haar vinger gewonden ... daarna nog bij Isabo geweest en nog een mooi stofje gekocht. Ben echt grote fan van haar winkeltje: geen overweldigend groot aanbod, maar wat ze heeft is mooi. Klein maar fijn dus!

Nu sta ik in de startblokken om de tuin verder op te frissen (lees : onkruid uittrekken). Daar kan ik ook echt van genieten in dit weer !

Zeg nu zelf, wat moet een mens nog meer ?

update : Het rustig in de tuin werken heeft zowat een half uurtje geduurd, toen trakteerde Mirte me op een kakabroek en zijn we dus naar binnen gegaan. "Mama ik heb genoeg buiten gespeeld ... " , volgde er toen. Dus blijft mama maar binnen, want als ze zich buiten niet kan amuseren kan ik toch niet op mijn gemak in de tuin werken.
Tot zover mijn idyllische beeld van een middagje in de tuin werken :-) Maar nu heb ik wel weer tijd om te maken voor moeders, want daar is tot hiertoe nog niet veel van in huis gekomen ...

1 opmerking:

  1. Gezellig met je moederop stap. En ja...je bent gebonden aan je kindje hè! Een ander keertje komt het idyllische beeld van de tuin vast weer naar boven, bij stukjes en beetjes.

    BeantwoordenVerwijderen